maandag 23 november 2009

Demo Sony e-reader

8 opmerkingen:

  1. Dat is een duidelijke demo. Zo kan iedereen ermee aan de gang!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat heel snel met de verkoop van e-readers, dus de bibliotheek moet er maar snel mee beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat dan heel veel kilo's in de reisbagage schelen. Snel mee beginnen in de bieb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zelf ook zo'n sony prs-600 en ben er helemaal weg van. Leest heerlijk. Leesbril vergeten? dan de letters wat groter maken, moet je wel vaker 'omslaan' maar dat gaat super handig en snel. Een aanrader, zou eigenlijk (bijna) geen papieren boek meer willen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik twijfelde nog behoorlijk aan de e-reader. Een papieren boek is toch lekker makkelijk? Maar inderdaad voor vakanties e.d. is het een uitkomt. Toch zou ik een boekenkast in huis missen hoor! Staat gewoon mooi :)
    Dat neemt niet weg dat ik best een e-reader zou willen hebben/lenen en kan kijken of het echt lekker leest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit. Ik wil dat wel proberen. Kan ik bij jullie zo'n E-reader lenen? Of koop ik er zelf een en kan ik dan bij jullie site boeken downloaden.
    Melden jullie op de site of Biebblog hoe jullie E-books gaan aanbieden? Ik kijk regelmatig, dus ik lees het wel als het zover is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Anoniem,

    Ik beheer deze weblog en om een of andere reden is uw reactie niet direct gepubliceerd. Heel vreemd :) In ieder geval..hij staat er nu! We willen binnenkort ook met E-readers aan de slag in de bibliotheek. Het idee is om over een aantal weken van start te gaan met 'testen' van e-readers onder een klantenpanel. Houdt deze blog goed in de gaten want het is voor u waarschijnlijk aantrekkelijk om te zijner tijd in het klantenpanel plaats te nemen.

    U kunt uw gegevens eventueel mailen naar info@bibliotheekwfo.nl

    groeten,
    Shanne Graaf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De e-reader (ik gebruik een Sony PSR-300) is echt geweldig. Het leest (bijna) net als papier. Het schermpje spiegelt niet en dat is heel fijn in fel daglicht of, in de trein bijvoorbeeld, met kunstlicht. De batterij kan zeer lang gebruikt worden zonder opnieuw op te laden. Letters zijn van klein naar groot stapsgewijs in te stellen en het beeld kan ook gekanteld worden. Daarnaast kunnen erg veel boeken op de geheugenkaart gezet worden. Dit geeft een e-reader absoluut meerwaarde.
    Of de e-book het gaat winnen van papieren boeken betwijfel ik. Informatieve boeken in groot formaat met veel afbeeldingen zullen moeten blijven bestaan, maar een goed verhaal leest op zo'n e-reader wel erg lekker weg.

    BeantwoordenVerwijderen