dinsdag 2 maart 2010

Reageren op het biebblog

Beste lezer,

We krijgen zo nu en dan de vraag hoe je als lezer van het blog een reactie kunt achterlaten.

Om te reageren hoeft u niet perse een google-account te hebben. U kunt ook anoniem of onder 'naam' reageren. Klik op '.. reacties' onderaan het bericht. Kies bij 'reageer als:' op 'naam/url' (u kunt hier alleen uw naam in typen, url is niet verplicht) of op anoniem. U kunt vervolgens uw reactie typen en verzenden. Wanneer u voor het anonieme profiel kiest kunt u uiteraard wel onderaan uw bericht uw naam achterlaten. U moet in de meeste gevallen nog wel het code-woord overtypen in de daarvoor bestemde balk. Pas dan wordt u reactie daadwerkelijk geplaatst.

Succes!

3 opmerkingen:

  1. ria weel Steltenpool3 maart 2010 om 09:09

    Ik heb me opgegeven omdat ik/wij vaak opreis gaan , en dan lijkt het ons erg makkelijk om een E-reader mee te nemen in plaats van een stapel boeken
    Het pakket en de handleiding die ik meekreeg van de bieb is heel duidelijk,als je een beetje thuis bent op een P.C
    Als ik een E-Reader aanschaf dan neem ik er een met een wat groter scherm, ik weet nog niet wat voor merk het dan wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog niet de andere reacties gelezen van het e-reader pannel en hoop dus niet dat ik dezelfde dingen opschrijf.
    De reden dat ik meedoe is dat ik het leuk vind om iets nieuws uit te proberen. Zo ook de e-reader. Wie weet is het in de toekomst handig voor bijvoorbeeld de vakantie.
    Het neemt natuurlijk veel minder ruimte in als boeken.
    Toe ik de reader ophaalde viel het me op dat het er allemaal goed verzorgd uitzag.
    Alles past precies in het doosje. Verder is de handleiding heel duidelijk en spreekt het allemaal voor zich.
    Ik heb een stukje gelezen in ;All inclusive" Ik kende het boek al wel en heb het dus nu op een andere manier gelezen.
    Maar....... mijn eerste indruk is : geef mij maar een boek.
    Het schermpje is zo gelezen en voordat je het weet moet je alweer naar het volgende schermpje.Volgende week ga ik het uitreksel lezen van Het diner.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hans Kielstra:
    Opgegeven voor E-reader lijkt mij erg makkelijk vooral als je veel boeken leest.
    Met name op vakanties etc.
    Geleende pakket is handzaam, handleiding duidelijk genoeg voor deze test.
    Deze Sony reader is om alleen boeken te lezen een prima apparaat.
    Beter scherm (bijna geen reflectie) als de duurdere van Sony, wel vind ik het scherm wat klein.

    BeantwoordenVerwijderen